21.8.10

生日礼物参考列表

本小姐的生日就快到啦~ 首先祝我自己生日快乐! 当然我不会追生日礼物,不过老朋友们(该指名道姓地tag你们吗?哈哈)如果真有考虑要送礼却不知道要送什么,以下是参考范围(我真的想要的):

  • Mitch Albom 《Have A Little Faith》

         

  • Randy Pausch 《The Last Lecture》

      

  • 神木与瞳《守护者》 

      

  • Olivia Ong的专辑 
  • 新眼镜(不过这估计就是自己买)
  • Nicholas Sparks 《The Last Song》 
  • 蔡康永 《说话之道》
  • 高木直子《第一次一个人旅行》《一个人旅行2》《一个人漂泊的日子》《一个人住第9年》

当然仔细看,很明显我要的大多是小说或音乐专辑。

如果想送却不想送以上的,有本事的话建议您直接送现金好了 LOL

担心已经是我列出来的,所以没惊喜没创意了?别担心,我更担心会有“惊喜”。

当然,如果已考虑清楚要送那一本书/专辑的话,不妨留言表明你想送哪一样了,以免我收到两份同样的 *真有那么多人会送吗?哈哈*

Translation:

My birthday is near~ Yeah yeah I know where got people remind like that one? I'm not forcing or expecting any presents, just that old friends (which I wonder should I tag you peeps out LOL), or anyone that MAYBE wanna gimme gifts but don't know what to buy, here's a reference list:(above)

Obviously most in the lists are books, which I'll be more than happy to have it.

Don't worry about not having surprise anymore since I've listed it out, I'll worry more about "surprises“ LOL

If you wanna give a special gift but don't want anything listed above, my advise: I'll be more than happy to have CASH *grin*

Of course, IF you've decided to get something according to the list, please leave a comment so that I won't get same books X2, k? Hahaha…

No comments: